sobota, 21 listopada 2015

Wish lista '15

Galerie handlowe są już pięknie przystrojone, na każdym rogu migają kolorowe światełka, zielone choinki mają przybranie w postaci kolorowych baniek, a z radia słychać pierwsze świąteczne piosenki...

Uwielbiam ten okres w roku. Ten widok, ten zapach, ten gwar, radość, muzykę, smaki. To chyba czas, w którym najbardziej zżywam się z rodziną. Wspólne chwile są niezapomniane i warto je celebrować. Nieodłącznym elementem świąt są prezenty, na które dzieci (i nie tylko!) czekają z niecierpliwością. W Krakowie okres zaopatrywania się w podarki dla najbliższych już nastał - sama jestem zdania, że im wcześniej tym lepiej! Można się zastanowić co komu sprawi największą radość i wywoła szeroki uśmiech na twarzy. No i nasz portfel mniej ucierpi. 

Pomocne dla rodzin, przyjaciół i znajomych są tzw. "wishlisty". Dzięki takim wskazówkom jest szansa, że pod choinka znajdziemy właśnie to o czym marzymy! Sama również taką listę przygotowałam i chcę się z nią podzielić już teraz. 


 1. Obraz "Romantyczna Wenecja", czyli obraz do malowania po numerkach. Dostępny TUTAJ

2. Klasyczny, elegancki, wełniany szary płaszcz. Przykładowy TUTAJ

3. Woski Yankee Candle. Marzy mi się obecna świąteczna kolekcja, a także Bundle Up, Christmas Garland, Kilimanjaro Stars, Midsummer's Night i Pink Sands. Dostępne TUTAJ

4. Przeuroczy zaparzacz do herbaty - uwielbiam sypką zieloną, ale denerwują mnie latające listki. Dostępny TUTAJ

5. Ciepły i ogromny szal w jasnym (białym/kremowym) kolorze, taki a'la koc. Przykładowy TUTAJ 

6. Matowa pomadka Bourjois Rouge Edition Velvet 05 Ole Flamingo, dostępna w np. drogerii Rossmann oraz TUTAJ

7. Matowa pomadka Bourjois Rouge Edition Velvet 02 Frambourjois, dostępna w np. drogerii Rossmann oraz TUTAJ

Wszyscy moi bliscy, wiedzą że kocham książki! Podarowanie mi jakiegoś egzemplarzu niemal zawsze jest udanym prezentem. Poniżej zamieszczam listę książek, których otrzymanie sprawiłoby mi ogromną radość, tym bardziej, że łaszę się na nie od niepamiętnych czasów :)


A jak kwestia prezentów wygląda w Waszym przypadku? Lubicie je otrzymywać, czy czujecie się skrępowani? A może wolicie dawać, niż brać? Piszcie w komentarzach!

Grażka 

1 komentarz:

  1. Też mi się marzy zestaw wosków z zapachami których nie znam. Jeżeli chodzi o zaparzacz do sypanej herbaty to go mam i jest mega słodki.

    OdpowiedzUsuń